Den 12 November alltså om 219 dagar ska jag, Havsa och några andra kompisar se Ed Sheeran. Eftersom att konsärbiljetterna släpptes kl 10 i fredags så hade vi skola. Kl 10 satt vi mitt i en svenskalektion beredda med både 2 datorer och 2 mobiler men allting krånglade och vi fattade ingenting så vi fick panik. Men kl 10:04 fick jag ett sms om att jag fått biljeter och lite senare fick även Havsa ett sms om att hon också fått biljetter. En helt underbar känsla som jag tycker alla borde få uppleva, att veta att man fått konsärbiljetter eller att man ska få se någon man så länge älskat och sett upp till. Hans nya album X (multiply) släpps ju även den 23 juni vilket inte är allt för lång fram i tiden. Jag ser verkligen fram emot det ännu mer nu eftersom han igår även gav ut ett litet smakprov på hans låt "Sing" som släpps på måndag men som också kommer att vara med på albumet. // Hanna
 
  

Liknande inlägg

2 kommentarer

♫♪ sandra

06 Apr 2014 14:06

åh vad kul, hade också velat sett honom!

Linda

06 Apr 2014 20:17

han e bra

Kommentera

Publiceras ej