Hejsan,
Förlåt för den dåliga uppdateringen men det har inte hänt så mycket i mitt liv. Är allmänt stressad över skolan eftersom att det är slutspurten nu. Tänkte iallafall sammanfatta lite kort vad som hänt dom senaste 2 dagarna. I fredags var jag som vanligt i skolan till kl 3, efter skolan åkte jag direkt in till stan för att träffa Emelie. Vi fikade och gick runt och kollade i lite affärer. Idag började jag med att gå upp kl 9 för att hinna till ett boxningspass som började kl 10:30. Riktigt roligt pass! Efter det sprang jag lite på löpbandet. När jag kom hem duschade jag och sedan åkte jag och mamma till centrum. Fick med mig ett par vita jeans hem vilket jag är riktigt glad över. Imorn är planerna att antagligen vara med Havsa! Hoppas att ni haft en bra lördag. 
// Hanna
Bara för att inlägget inte ska bli så tomt slänger jag in en väldigt risig bild på mooi


Liknande inlägg

8 kommentarer

Tora (torahansson.blogg.se)

27 Apr 2014 10:30

Svar: Naw, blir så glad!<3 TACK

MartinaOlsson

27 Apr 2014 12:10

Hej!
Kolla gärna in min bloppis, finns över 100 saker uppe till försäljning. Har precis uppdaterat den med lite fler saker också! :)
Så kika in och se om det finns något du gillar! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/bloppis-kop-mina-klader-till-riktigt-billiga-priser/

Abigail Owusu

27 Apr 2014 14:00

fin blogg ni har :)

OLIVIA

27 Apr 2014 14:25

såå söt!


sv: tusen tack :D
kramis♥

VERONICA - modeblogg

27 Apr 2014 15:31

Men gud så fin bild på dig tjejen, sååå vacker. Extremt fin ska du veta! :) Och extremt fin blogg! Ha en fantastisk söndag, kramar!

Svar: Tack så jättemycket! Din blogg är verkligen hur bra som helst. Sjukt fina bilder <3 kram
hannaochhavsa.blogg.se

Nathalie Tegelstam

27 Apr 2014 19:45

Så fin bild på dig tjejen :) ha en toppen bra kväll, kramkram!

Svar: Åh tack vad glad jag blir :) Kram!
hannaochhavsa.blogg.se

L I N A

01 May 2014 13:42

Har själv funderat på att gå på ngt boxningspass, verkar riktigt roligt fast tufft! :)
allt bra med dig? Kram!!

Svar: Hej! Allt är bara bra med mig :)
Gud va kul att du tänkt på det, första gången jag var på det tyckte jag att det var riktigt tufft men det blir lättare och roligare för varje gång eftersom tekniken blir bättre, vilket gör att man inte måste ta ut sig lika mycket för att få till ett bra slag eller en spark. Kram!
hannaochhavsa.blogg.se

Kelly

02 May 2014 12:50

Vilken fin bild <3 :D

Kram

Svar: Tack så jättemycket <3
hannaochhavsa.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej