Hejsan,
Idag var det första dagen utav skola efter lovet. Det gick lättare än vad jag trodde att gå upp på morgonen. Skoldagen var som vanligt helt okej, det ända som var jobbigt var att vi hade matteprov. Efter skolan gick jag hem och gjorde bananpannkakor, väldigt gott och enkelt att göra! Vid 4 kom Elsa hem till mig och vid 6 drog vi till gymmet för att gå på cirkelgym X. Mitt gymkort har gått ut så jag måste verkligen köpa ett nytt i veckan. Imorgon efter skolan är planerna att jag och Havsa ska på öppet hus på Rytmus i Nacka, Havsa vill gärna börja där så vi ska åka dit och kolla hur det ser ut osv. Fast vi bara går i 8:an kan det vara bra att redan nu börja kolla runt lite på gymnasier så att man har en plan i 9:an. 
Hoppas ni haft en bra tisdag // Hanna
 
I brist på annat bjuder jag på en selfie..


 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej