Hejsan!
Idag började dagen med att Elsa ringde och frågade om vi kunde göra något, självklart ville jag det och efter en stund bestämde vi oss för att åka in till Coffee & Friends som är ett jättemyigt fik i Vasastan. Ett stort plus är att man får ha med sig hundar och eftersom jag har en labrador"valp" på 11 månader tog vi även med oss henne. Nästa gång ska vi ta med oss Elsas hund. Trodde det skulle vara lite kaos eftersom alla hundar var lösa inne på cafeet men det var jättemysigt att sitta och kolla på när hundarna lekte osv. Vid 4 bestämde vi oss för att åka hem eftersom att vi ville hinna gå på cirkelpasset som började 17:30. Vi hann till gymmet och gud va skönt det var att verkligen få ta ut sig till max. Rekommenderar verkligen det passet eftersom man tränar hela kroppen och man kör sitt eget race. Man väljer vikter och vilket tempo man jobbar i själv. Jag har prov nästa vecka som jag skulle pluggat till men har inte pluggat någonting, bara läst igenom mina anteckningar 1 gång hahah. Jag får helt enkelt köra stenhårt denna vecka i skolan. Det är ju trots allt påsklov snart. // Hanna
 
Snapshots från dagen:
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej