Hejsan! 
Jag vill först och främst bara be om ursäkt från både min och Havsas sida för att vi inte har bloggat någonting. Vi har haft väldigt mycket plugg som ni säkert läst i tidigare inlägg. Man känner att slutspurten är nära, betygen sätts om ett antal veckor och man vill verkligen få ut någonting för alla timmar man lagt ner på allt plugg. Idag hade vi det "stora" NO provet vilket gick förvånansvärt bra för min del. Nu är den sista läxan jag har innan lovet engelska och den sitter jag och gör nu sen är det mesta avklarat. Skönt säger jag bara. Nu blev det väldigt mycket prat om skolan med det är ju så det blir. 
I alla fall idag efter skolan gick jag och Havsa hem till mig och gjorde varma mackor, sedan satte vi oss framför datorn och började kolla på filmen 50/50 som var jättebra men Havsas dator dog mitt i filmen och vi hade ingen laddare så det var lite synd. Vi får helt enkelt se resten nån annan dag. Vi var ganska stolta över våra mackor hehe // Hanna


Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej