Hej!
 
Jag vaknade upp utav att min väckarklocka ringde, först 6.30,6.35 och sedan 6.45 då jag sakta försökte resa mig upp ur min alldeles för bekväma säng. Jag gör det jag alltid gör på morgonen. Mötte upp Havsa runt 7.50 och sedan gick vi tillsammans till skolan som vanligt. Denna måndag bestod som vanligt utav engelska, so, matte, mentorstid och sist projekttid. När jag äntligen klarat igenom hela dagen skulle jag träffa Elsa men hon slutade senare än mig så jag följde med Nalin en snabbis in i centrum osv. När jag mött upp Elsa gick vi hem till mig och hade det allmänt trevligt bara. Pratade om påsklovsplaner osv. Hoppas ni haft en bra dag, detta blev ett ganska sent inlägg men ska försöka bättra mig. Idag var det exakt 1 vecka sedan vi såg och träffade 5SOS, tiden går för fort.. // Hanna
I brist på egna bilder 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej