Hejsan! 
Efter skolan idag gick jag direkt hem och gjorde mellis, efter det städade jag mitt rum vilket verkligen behövdes. Runt 4 kom Elsa hem till mig och vi kollade på top model och lite sånt. Vid 6 gick vi till gymmet för att gå på HIT (högintensiv träning). Det var första gången vi var på det och herregud vad jobbigt säger jag bara. Passet var jättebra uppbyggt med roliga övningar men jobbigt var det, kändes som att jag skulle svimma ett tag hehe. Men om man ändå tränar ska man ju träna hårt så att man får ut något av det. När jag kom hem åt jag och duschade. Imorgon är det sista dagen i skolan innan påsklovet börjar! Åh vad jag längtat efter känslan att vara ledig , dock behöver jag plugga men vill helst inte tänka på det.. Har redan en del planer för vad jag ska göra på lovet. Hoppas ni haft en jättebra dag! // Hanna 
Jag har verkligen bildbrist men jag ska försöka ta mycket bilder på lovet. 


Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej